UKRAINIAN FOOD EXPO 2018
Компанія “Оліяр” прийняла участь в ІІ Міжнародній виставці продовольчої продукції Ukrainian Food Expo.
З 12 по 14 грудня 2018 року у Києві в Міжнародному Виставковому Центрі відбулась ІІ Міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo. Організатором виступила Рада з питань експорту продовольства (UFEB).
Міжнародна подія зібрала 150 експонентів і 3200 відвідувачів, серед яких 1920 представників бізнесу з 46 країн світу та 1280 киян і гостей міста. Тематика виставки охопила всі групи продовольчих товарів від економ до преміум сегменту.
В рамках виставки компанія приїхала представити оновлену лінійку рафінованої соняшникової олії під ТМ “Оліяр”. Оновлена етикетка олії досить несподівана, свіжа та символічна. Гусак на етикетці символізує добробут та господарський підхід до процесу приготування страв. Нагадаємо, що олія під ТМ “Оліяр” фасується в наступних літражах 1,2 та 5л.
The II International Trade Fair “Ukrainian Food Expo” took place on December 12 -14 in the International Exhibition Center in Kyiv. The organizer was Ukrainian Food Export Board(UFEB).
An international event has gathered 150 exhibitors and 3200 visitors, including 1920 business representatives from 46 countries of the world, 1280 Kyiv citizens and guests. The exhibition covered all groups of food products from economy to premium segment.
Within the exhibition, the company came to present an updated line of the refined sunflower oil under the TM “Oliyar”. The renewed oil label is quite unexpected, fresh and symbolic. The goose on the label symbolizes the welfare and economic approach to the cooking process. It is to be recalled that the oil under the TM “Oliyar” is packaged in the following capacities: 1, 2 and 5 liters.
С 12 по 14 декабря 2018 в Киеве в Международном Выставочном Центре состоялась II Международная выставка продовольственной продукции Ukrainian Food Expo. Организатором выступил Совет по вопросам экспорта продовольствия (UFEB).
Международная событие собрало 150 экспонентов и 3200 посетителей, среди которых 1920 представителей бизнеса из 46 стран мира и 1280 киевлян и гостей города. Тематика выставки охватила все группы продовольственных товаров от эконом до премиум сегмента.
В рамках выставки компания приехала представить обновленную линейку рафинированного подсолнечного масла под ТМ “Олияр”. Обновленная этикетка масла достаточно неожиданная, свежая и символическая. Гусь на этикетке символизирует благополучие и хозяйственный подход к процессу приготовления блюд. Напомним, что масло под ТМ “Олияр” разливается в следующих литраж 1,2 и 5 л.